TVD

Hola!
Funkar fortfarande inte att blogga från mobilen, men såfort det funkar så kan jag lova att uppdateringen kommer bli mycket bättre!
Idag har jag inte gjort något speciellt, hade tänkt vara ute och sola men det har liksom inte varit soligt? Det har varit sjukt varmt dock...Men ne jag har bara legat inne och kollat på The Vampire Diaries! Började kolla på det i förrgår och det är asbra! Loool att Damen och Stefan är lääskigt snygga... aahh älskar verkligen vampyrer och för er som inte visste det är det min högsta dröm att vara en vampyr och jag älskar att bitas och sånt, så jag tror jag är en vampyr faktiskt.
 
 
en bild på mitt hår när jag hade sovit med nån asjobbig sak i håret... skitstort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0