Tryin'

Hejsan!
Försöker sakta men säkert komma igång med bloggandet igen, hehe! Nä men jag har typ varit konstig det senaste, venne vad som är med mig men jag känner mig konstig och annorlunda på något sätt!
Anyway, har varit skitstressad de senaste dagarna inför ett prov som vi hade idag, ahh vet inte hur det gick men godkänt iaf... Och har inte mått så bra idag, huvudvärk och halsont och bara allmänt dåligt.
Sen när jag kom hem så satte jag på Pretty Woman och somnade till den haha, sov i flera timmar, så skööönt!
Sen lärde jag mig the cup song!

Vem vet, kanske kommer ut video när jag gör den & sjunger här...? ;) haha
 
Ska kolla klart på Pretty Woman och äta pringles och cola nu, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0