Tomt

Igår och idag har jag bara gjort en sak: Suttit fast vid youtube och kollat på One Direction klipp.
Kan inte tänka klart eller någonting, det enda som snurrar i huvudet är 1D... helt sjukt att man kan vara så besatt och älska dem så sjukt mycket.. Åhhhh
 
Skulle pluggat idag men NEJ, det går inte!! Är så fruktansvärt skoltrött och jag orkar inte ens bry mig om att plugga...NO prov på onsdag och japp, det kommer gå skit :)

Ska åka iväg och träna om en timma ungefär iallafall, ska bli så skönt!
 


May 9, 2013 | Last nights show was insane, massive crowd! Here's littles things, the lights are so pretty! by JoshDevineDrums on Keek.com




 
här har ni en video som 1D's trummis spelade in, SER NI HUR SJUKT MÄKTIGT DET ÄR ? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG ÄLSKAR DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM SÅ MYCKET
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0