so me

Hejsaaan!
Skolan idag var ganska chill och så, kändes kort för att vara torsdag!
Hela dagen har jag tänkt på att om 6 dagar, SEX dagar(SEX KORTA DAGAR FATTAR NI ELLER) så ska jag se mina idoler. Kan inte riktigt fatta det än men jag kan inte sluta tänka på det verkligen. Helt sjukt.
Sen kom jag hem och har suttit här och lyssnat på One Direction sen dess, verkligen min favortimusik gaaaaaaaaaaaaaah ♥
Snart ska jag åka mot Kajbergsvallen och kolla när min syster och hennes lag spelar sin första hemmamatch haha :D ska bli roligt
Sen ikväll ska jag plugga plugga plugga! Har franskaprov imorgon och jag är inte väl förberedd kan jag säga...Och engelskaläxa har jag med så det blir fullt upp!
Hörs senare!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0