Hehe

Har försökt mobilblogga massa idag men nope det har inte gått, hatar blogg.se appen...
Men idag har jag varit i skolan, det var roligt! Sen kom jag hem och chillade och åkte på träning, det var asgött, helt perfekt väder! ♥
Igår natt satt jag uppe typ halva natten och kollade 1D-imagines på we♥it. Helt seriöst. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, helt perfekta alla 5 och jag blir toookig!!!!!!!!Fatta att jag ska se dom i verkligheten om FEM dagar. Det känns faktiskt inte som att det är sant, för att jag har alltid tittat på massvis med klipp på youtube och aldrig tänkt att dessa fem killar faktiskt finns i verkligheten? Nej. Det känns snarare som att de är som en dröm...Kan inte föreställa mig dom i verkligheten, HELT OFATTBART JAG VET INTE VAD JAG SKA TA MIG TILL.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0