HATERS GONNA HATE

Tänkte skriva om det största som har hänt mig, när jag blev Justins One Less Lonly Girlpå hans Sverige konsert, och det som hände efter OLLG!
Många kommer säkert inte att tro mig men vad ska jag säga? Ni är bara avundsjuka på vårat förhållande jag vet det. Haters gonna hate.
 
Ärligt talat så kan jag inte fatta vad som har hänt, helt sjukt!!! Men jag ska försöka hålla hela historian kort så att ni orkar läsa utan att somna! ;)
 
Jo det var så att jag var på Justins konsert för några veckor sedan, jag stod längst fram och ja jag kände faktiskt att vi hade en connection under hela konserten! Han log mot mig och vinkade till mig och blinkade till mig under hela konserten. Sen så var det några låtar kvar till one less lonly girl, då kom en tjej fram till mig och sa att jag skulle upp på scenen och vara ONE LESS LONLY FREAKING GIRL!!
Så ja, jag hoppade upp på scenen och äntligen fick jag och Justin röra vid varandra och känna kärleken emellan oss, innan hade det ju bara varit ögonkontakt och sånt! 
 
En bild när vi var på scenen, iihh ja ni ser ju på Justins min hur stämningen var mellan oss!!
 
Sedan, när låten var slut så  skuttade vi av scenen tillsammans, hand i hand! Väl backstage så hände det sjukaste! Han bad mig vänta på honom tills konserten var slut!! iihh. Jag sa självklart ja och där stog jag backstage och väntade på Justin. Sedan tog konserten slut(såklart), och då gick Justin direkt till mig och drog med mig till hans omklädningsrum, och ja vi pratade och pratade och blev kära! Så ja vad ska man säga, det var verkligen kärlek vid första ögonkastet.
Nu tänkte jag bjuda på lite bilder ur mitt och Justins privata fotoalbum, hihi helt osedda bilder!
Och jag förstår om ni har svårt att fatta att JAG, en vanlig tonåring från lilla Hyssna är tillsammans med Justin... jag kan inte fatta det själv, men vi har det verkligen bra ihop och jag har aldrig varit såhär lycklig.
 
Hihi här är vi ute och ränner på Stockholms gator! visst är vi söta ihop?
 
Och här är vi i bilen påväg till flygplatsen när Justin skulle åka ifrån Sverige..Var inte så glad men min kärlek skulle lämna mig så ni får leva med att jag ser så ledsen & sur ut :/ Men min älskling försökte få mig på bättre humör som ni ser, aw världens bästa är han♥
 
 
Sen när han hade lämnat landet så skickade han denna bilden till mig, aw ärligt talat hur söt får man vara? Dock fick jag reda på att han var full(!!) när han skickade den, det är därför han stavade fel :/ Men han sa att han menade det han skrev ändå så...aww så GULLIG är han! ♥♥♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becks

HAHAHA

Svar: Hahhahaa ;)
skitfina bilder på din blogg! :D
Filippa Eriksson

2013-05-18 @ 17:43:46
URL: http://bbecka.blogg.se
Postat av: aalicefilippa.blogg.se

Allt bra? :)

2013-05-19 @ 19:20:03
URL: http://aalicefilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0