Happyy

Är så sjukt glad just nu, allting är perfekt!
Nästa vecka så är vi lediga på måndagen, på tisdagen ska jag och Gabbe stå i vårat skolcafé så vi har inga lektioner den dagen, på onsdag är vi lediga( ONE DIRECTION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) och torsdag-fredag kristihimmelsfärd så jag har alltså inga lektioner nästa vecka, woo! soo happy
Sen är det bara tre veckor kvar till skolavslutning & Kreta! Åh vad jag längtar!
Tänkte bara säga vilka vi är som ska gå tillsammans på 1D konserten, det är Jag och mina allra bästa vänner Gabbe och Lisa, sen ska min syster med och det blir skoj! :D Är helt övertygad om att det kommer vara min(våran) bästa dag i hela vårt liv, dittils. Helt perfekt verkligen jag och mina bästavänner ska se våra största idoler i verkligheten. Sen så ska vi göra en asroligsak haha.. kan dock inte berätta nu men ni får se bilder på onsdag! haha ska bli så sjukt roligt! Så på tisdag efter skolan ska vi åka in till Göteborg och köpa saker inför konserten som ljusstavar och ballonger och sen hem till någon av oss och fixa den där roliga saken haha fy så perfeeekt!
 
Japp men ni fattar hur lycklig jag är? Allting, precis allting är perfekt i mitt liv just nu. Känns nästan som en dröm.
 
 
älskar er mer än 1D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0