Gött

Hallo!
Ligger i min säng och tar det lugnt nu!
Idag har jag varit med Niklas och tränat, träningen var askul tyckte jag, vet inte varför men den var rolig :)
Måste bara få skriva lite om 1D, har känt mig annorlunda från topp till tå de senaste dagarna och jag vet inte om jag är lycklig eller ledsen? Jag är självklart överlycklig över att jag ska få se mina största idoler live, men jag är också ledsen över att det kommer gå så snabbt och jag kommer typ känna mig tom efteråt...Men jag ska verkligen fokusera på att inte deppa ner mig efter konserten och istället vara glad över att ha upplevt mitt livs bästa dag!! JAG KAN FORTFARANDE INTE FATTA DET!!!! SÅ LYCKLIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0