ARG

Blöö har haft världens skitdag idag, har varit på så sjukt dåligt humör ärligt, har kokat inombords hela dagen och det är faktiskt inte ofta jag är arg men när jag väl är det...
Nä men har varit i botaniska och ätit sallad & glass och legat på gräset och läst och så, det var gött. Men hela dagen förstördes för mig pga arg. Sen skulle jag tränat men kom på att jag har massa underbar rolig franska att plugga, skoj!! Tror ingen förstår mitt hat till franska, värsta ämnet jag vet. Räknar hellre matte dubbelt så länge än att ha franska blööö hatar hatar hatar det. Så måste lära mig ca 30 frågor på franska vilket kommer vara helt omöjligt för mig. Nä vill bara lägga mig under täcket och sova tills 5 Juni.
Det enda som håller mig uppe just nu är att om exakt en vecka är jag på One Direction konserten. Helt ofattbart. Ingen fattar seriöst hur stort det är inte ens jag har insett det än.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0