yeye

Hade tänkt göra ett inlägg men sen kom jag på att jag inte vet vad jag ska blogga om?! eeheh

Kan skriva om vad jag ska göra i sommar då.
Jag ska inte göra något speciellt, var ju i Grekland förra veckan, och nästa måndag ska jag börja jobba, ska Guida i en kyrka här med massa kompisar typ. Men det är bara 7 dagar! Sen så ska jag självklart på Gothia, ska gå med Gabbe & Emma! Längesedan vi tre var tillsammans men har alltid svinkul och blir roligare själv när jag är med dem så det kommer bli grymt naays! Ska på invigningen med såklart! Gothia är verkligen den roligaste veckan i Göteborg på hela året, fullt med folk från olika länder och olika kulturer och olika utseenden och allting, så roligt! Sen är alla utländska alltid mer pratsamma och mindre blyga så brukar alltid lära känna massa nya människor!
shit vad taggad jag blev på Gothia nu, längtaar
 
 
haha finn 1 fel i varje bild...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0