Very Great Britain

Jag har fått en sån extreeeeeemt stor grej för Brittiska killar!

Innan gillade jag inte ens brittiska?! Nu älskarjag det verkligen, det var när jag fastnade för 1D som jag insåg hur fint och underbart det är! Åhh! Tänk er typ Tom Daley och han gulliga brittiska accent, drömmen!
Nä men jag har bestämt mig för att skaffa en brittisk kille när jag blir lite äldre, sen finns det så stört många snygga britter med( lika många som inte är snygga heller dock haha) och ja, de är bara så charmiga i sättet och sen när de kallar folk för: love, babe osv,  AAAAHHH! Vet inte hur jag ska beskriva min kärlek så visar lite bilder istället, lättare att uttrycka sig så.
 
bildboomb
 
Finn and Jack Harries - London, England
if i had a british accent - Iskanje Google
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0