Söndag?

Holaa!
Är det bara jag, eller känns det inte som söndag idag...? iofs är det ju sommarlov så jag har typ ingen koll på veckodagarna, behövs ju knappt! ;)
Igår var jag som sagt hos gabbe, det var inte så roligt för vi "passade" typ hennes gäster, men det var roligt sen på natten när de hade åkt och vi var ensamma! :) Men jag skulle inte ha gjort något roligare hemma så det gör inte så mycket

Idag har jag bara kommit hem och legat i sängen och ätit mat & midsommartårta! såå gott, och det är la det jag ska göra resten av dagen med! väldigt chill
 
 
FÖRRESTEN!!!!!!!!!!!!!!
MÅSTE BERÄTTA NÅGOT STORT SOM HAR HÄNT!!
SCOTT I GEORDIE SHORE FAVORITADE MIN TWEET(BILD) TILL HONOM!!!!!! JAG DOG!! älskar scott verkligen så go <333333 ååh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0