arg, typ

Bonjour!
 
Vaknade runt 2 som vanligt, har inte gått upp innan 1 på hela sommarlovet.. suger.
Sen har jag ätit frukost för typ första gången på hela sommarlovet med, haha har alltid vaknat lagom till lunch...sen städade jag min hamsters bur och nu sitter jag här och läser igenom ett twitterkonto som handlar om vardagssexism...fyy säger jag bara! ska screenshotta och lägga upp lite exempel här sen.. blö blir så upprörd verkligen, hatar sexism och det FINNS inget värre än killar som tror att de är bättre än tjejer på alla sätt och vis. Lever 200 år bakåt i tiden. NEWFLASH det är 2013 och vi kvinnor ska inte ens behöva kämpa för något sådant som jämnställdhet, men nu är det ju så och då är det bara att kämpa mot alla sexistiska as.
Lägger upp bilder på några av tweetsen sen som sagt... är fortfarande arg på typ världen men men. Kontot heter " vardagssexism" för er som är intresserade
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0