7 things

tänkte skriva några saker om mig, typ som sanningar fast inte riktigt hehe
 
 
 

* Jag är i princip alltid glad! Är nästan aldrig ledsen på riktigt
 
 
* Jag bryr mig inte vad folk tycker om mig, och om någon stör sig på något som hör till min personlighet bryr jag mig inte ett dugg för jag är den jag är och vägrar ändra på mig!
 
* Jag kan vara vääldigt kaxig, vet precis hur jag ska göra för att få folk att bli irriterade och arga...
 
 
* Jag har bra självförtroende och ser inte ner på mig själv eller något, men när någon tar foton på mig utan att jag är beredd, då ser jag alltid hemsk ut så då vill jag typ spy på mig själv för jag är så ful. men det är bara då!
 
* Jag är extremt envis, om jag har bestämt mig för att göra något t.ex, så blir det alltid på det sättet, om jag diskuterar något så är det alltid jag som har rätt osv.
 
* Jag läser huuur många bloggar som helst! Kanske ska länka alla någon dag?
 
* Jag gillar inte mitt hår speciellt mycket, det enda jag tycker om är att det är långt.. Och när det är lockigt gillar jag det också, men det tar så lång tid att locka så det suger
 
 
Önskar att mitt hår alltid kunde se ut sådär!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0