what

Hello mannar!
 
Riktigt usel uppdatering det senaste men vad ska jag säga? Livet kom imellan.
 
haha skojaaa! nä men har vart ganska busy faktiskt, igår var jag på stranden med kompisar hela dagen, tog sen bussen till gabbe och köpte grillsaker, sen åkte vi tillbaka och grillade och badade och så med lite kompisar! sen vid halv tolv eller något tog vi bussen hem och så sov jag hos gabbe igen!
Idag gick vi upp vid nio och fixade oss lite smått, sen kom min syster och hennes kompisar, så åkte vi mot Gekås! Var jättelängesedan jag var där så det var roligt! fick även tag i sjukt nödvändiga saker! Ska visa sedan! :)

Hade en asbra dag där iallafall och sen åkte vi hemåt och ja, han knappt gå på toa innan vi skulle iväg igen! Var och tränade alltså.
 
Långt inlägg men ville bara skriva lite vad som har hänt i livet! haha very spännande...? (not)
 
 
bild från en annan grillkväll för några veckor sedan, så naays

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0