TRÖTT

HJÄLP vad trött jag är...somnade skitsent igår/imorse, verkligen sent. Och så vaknade jag vid halv ett vilket inte var så jättesent med tanke på när jag somnade...
 
Sen var träningen jättejobbig för det var så sjuuuukt varmt!! Fy så jobbigt med konditionsträning i denna värmen.
 
Så DÄRFÖR är jag suupertrött! Kommer somna tidigt idag känner jag på mig...ska bli skönt för en gångs skull!

Efter träningen tog jag mig ett dopp i Lygnern, var riktigt skönt och varmt i vattnet, så underbart, älskar att bada♥
Sen imon så ska jag upp ganska tidigt för att först åka till Allum och sen hem och fixa inför kvällen då det kommer lite kompisar på grillkväll! Några ska även sova här så det blir nog roligt! :)
 
detta är jag just nu ↓, STAVADE t.om "just" till "ljust" först , mmm fattar ni hur trött jag är då?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0