Sorry hehe

Hah, jag lär vara den sämsta bloggaren någonsin men who cares? det är sommar och jag orkar inte tänka på att blogga faktiskt :)
 
Idag har jag jobbat iallafall, det var faktiskt roligt! Var med Gabbe & Karl och ja, vi har nog de mest slappaste jobbet i världshistorien så det är tvärnice. Sen kom jag hem och chillade och åt, sen bestämde jag och Emma lite snabbt att mötas upp och cykla till Lillasjö! Så det gjorde vi, var sjukt myysigt och roligt att träffa henne, tror att vi kommer träffas mycket mer nu i sommar och vara mer med varandra för vi bor sjukt nära varandra och vi brukade vara med varandra typ hela tiden innan...! så det var nice att catcha upp lite och så!
 
förresten så har jag blivit förälskad i att cykla. Så sjukt underbart? Att bara glida fram på sommaren i värmen och känna vinden i håret. åh. Låter nog klyschigt men det är så härligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0