Igen

Får bli ett sent nattinlägg som de flesta kommer se imorgon morra istället!
 
Har kollat på en komedifilm med min bror denna kväll, minns inte vad den hette men den var rolig- precis som komedier ska vara! ;) noshit.
 

Sen har jag kollat de senaste avsnitten av Summerbreak och ååh så bra det är! ♥ 
Har även kollat på x-factor auditions som vanligt... Planerar att lägga upp mina absoluta favoriter, och tro mig, jag har sett sjukt många. Älskar att alla auditions är så olika, alla har olika bakgrund, olika röster, olika utseenden, olika attityder, ja ingen audition är någon annan lik! Kan sitta i timmar och klicka runt och fasta för massa i tävlingen.
 
Men nu ska jag läsa lite i min bok och sen sova!
 
jag och en extremt snygg kille från gothia. asdfghjklöä
 
 
inte alls suddiga bilder heller! (skyller på min syster som var skakis pga snygg kille framför kameran)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0