Funderingar

Något som jag har i huvudet i princip hela tiden är framtiden, gymnasieval, college, yrken, familj, hus, massa!
Första steget är såklart gymnasiet och något jag vet säkert är att jag ska gå natur iallafall. För jag är inte 100 på vad jag vill bli och då känns det skönt att ha 3 år på sig att fundera ut vad jag vill bli och sedan kunna bli vad jag vill i princip!
 
Något jag har bestämt mig för och något som jag verkligen vill och ska göra är att gå på college i USA.
Jag ska verkligen undersöka detta med college och regler och sånt för vad som gäller i Sverige och kostnader såklart och sånt men jag gör vad som helst för att gå på college i USA! ingen fattar hur gärna jag vill det. Är beredd att kämpa svinhårt för det verkligen. Är det någonting jag verkligen vill så ser jag till att det händer.
 
Hmm ja jag funderar som sagt jättemycket över framtiden men det jag vill göra här i livet är följande: resa, festa, gå på college, åka till tomorrowland, lära känna människor över hela jorden,skaffa en underbar pojkvän, gifta mig & skaffa barn, ha ett jobb med riktigt bra betalt, ha ett fint hus, bo i USA.
 

Om jag har gjort allt detta när jag ska dö så kan jag lova att jag kommer dö lycklig! :)
 
TOMORROWLAND | via Tumblr
Instragram Boys and Girls | via Facebook
just girly things
follow your dreams | via Tumblr
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0