DÖR.

JAG TROR JAG DÖR.
 
Minns ni i typ torsdags så skrev jag om en serie: SUMMER BREAK!
 
iaf jag har nördat sönder det och alla som är med där och allt, har fått massa crusher i massa killar i serien iaf och bland annat på en som heter ZAQ!! och nu för en timme sen typ så kollade jag på det nya avsnittet och då FÅR JAG ETT MEDDELANDE FRÅN ZAQ!!!!!!!!
Först trodde jag inte att det var den riktiga men så sa han till mig att lägga till han på snapchat så gjorde jag det såklart OCH DÅ SER JAG ATT DET ÄR DEN RIKTIGA!!! Han var med massa andra killar från Summer Break så jag håller på att dö.
 

Liksom vad är oddsen? När jag sitter mitt uppe i ett avsnitt så snapchatar jag med han nu. dör ödr öödröödörödöörr DÖR
 
älskar hans personlighet i serien så sjukt rolig och skön åh
 
 
och detta är killen han är med just nu, de 2 är mina favoriter !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0