And just like that

...så kom blogglusten tillbaka!
Känns som att jag har hur mycket som helst att blogga om faktiskt, mycket saker jag vill skriva om med. Vet inte hur längesedan det var jag bloggade senast? förra veckan tror jag. Men strunt samma, nu ska jag försöka blogga regelbundet igen!
Idag så har jag inte gjort något speciellt alls, bara strosat runt här hemma och testat massa kläder(längtar lite till skolan så att jag kan få "klä upp" mig faktiskt) och klippt av mina Cheap Monday jeans till shorts, blev väldigt bra faktiskt! Och nu ska jag göra lite inlägg och sen fortsätta läsa i min bok! älskar att läsa haha

Senare ikväll så ska jag, mamma, pappa & Annika till Gabbes familj på middag! Ska bli väldigt roligt! Visst är det skönt/roligt när ens kompis föräldrar är kompis med ens egna föräldrar?
 
Anyway, ska börja på nästa inlägg nu! puss♥
 
 
 
chrilleeee<3 saknar diiig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0