oh no

Heeej!
Fy vilken dålig dag detta har varit för mig... sämsta på riktigt riktigt länge.
Veckan i sig har varit skitkul och för er som inte vet så är det engelska utbytesstudenter här och jag, gabbe & linnea delar på en tjej som heter Bek. Hon är skitrolig och snäll så det är jättebra! Resten av engelskorna är också underbar så det är jätteroligt verkligen!
 
Idag var vi i stan och var i en synagoga bland annat som faktiskt var intressant. Sen åkte vi och bowlade och då tappade jag min iPhone på bussen eller i en affär....är så ledsen över detta verkligen :( kommer antagligen inte kunna ha en ordentlig mobil förrens i augusti 2014 så det är verkligen.. åh. Orkar inte ens tänka på det och jag är så arg på mig själv så ni anar inte. Sen har kvällen varit så stressig och jobbig för jag har inte hittat mitt lucialinne som jag måste ha till lucian imorgon morra. Är så irriterad och arg på denna dumma dagen så jag gråter t.om. Hatar sånt här
 
Ligger iaf i min säng just nu och ska äta köpta chokladbollar och kolla på Paradise Hotel i hopp om att bli på lite bättre humör. Sen ska jag somna till Musikhjälpen. Tack och lov för Musikhjälpen, det är verkligen min ljuspunkt på året.
 
Denna bilden utstrålar så mycket lycka & kärlek. Solbränd hand, coca cola burk, 4-gott påse i väskan, urbanears... aaaaaaaah
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0