Not so serious

Något jag måste lära mig är att kunna göra saker utan att ha behovet av att vara bäst. 
Jag vet att det beror på att jag är en tävlingsmänniska men det är verkligen jobbigt ibland. Jag är en sådan person som antingen gör något fullt ut till 100% eller så struntar jag i det helt och hållet. Jag hatar verkligen att göra saker som jag inte är bra på, kan vara allt från sporter till att sjunga eller vad som helst. Hatar hatar hatar verkligen det, och det är nog för att jag alltid vill vara bäst(eller bättre än mina kompisar) på saker. 
allting blev väldigt oklart nu men jag är bara så förvirrad just nu blääääääää mitt tänkande tar kål på mig
 
för övrigt känner jag mig typ sjuk nu, jätte hängig och febrig och mitt halsont då 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0