Morgon?

God morgon! Tänkte jag skriva...
Jag vaknade 14.30 ungefär idag haha... inte okej! Eller jo det är det eftersom det är lov och jag verkligen vill sova sova och vila upp mig! 
 
Igår åkte jag, Gabbe och Laban in till stan och på bussen stöter vi in i Emma så vi 4 gick i Frölunda Torg hela dagen! Hittade lite snygga kläder som jag är jättenöjd över så det är nice! Hade en skitbra dag iaf, med lite spion uppdrag med...;) 
Sen på bussen hem så hade jag köpt 0,5 liter cola som jag hade tänkt avnjuta då jag var supertörstig men då tvingar busschaffisen mig att slänga den... HELT oöppnad och hade inte ens tagit en liten slurk...! Jag blev jätteupprörd och ville nästan gråta. Det är verkligen sådana här saker som får mig att bli förkrossad! Fy. Blir irriterad bara jag tänker på det så ska sluta tänka på det! 
 
Idag ska mina bröder ha kalas om ni undrade, ikväll alltså. Skojskoj! 
 
 
Haha, bild från när vi hade innebandy i skolan, mitt i en fajt med David! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0