LOV

woooooooooooooooooooooo
 
äntligen lov idag! Denna veckan har varit rätt stressig, hade matteprov i tisdags som jag var sjukt dåligt förberedd för och på onsdagen hade vi SO-prov. 
Idag fick vi betygen med, jag visste redan hur mycket poäng jag fick och vad jag hade i betyg i de flesta ämnena så det var inte så nervöst att få betygen! Jag fick iaf 287,5 poäng och det är jag nöjd med! Egentligen spelar ju poängen ingen som helst roll, så länge man kommer in på gymnasiet så ja... Så länge jag har A i alla SO/SV ämnen i slutet av nian så är jag nöjd :) målet är att få över 300p till våren och det tror jag nog ska gå. I vilket fall är jag nöjd vilket är det viktigaste! Sen är det viktigt att komma ihåg att alla har olika mål och vissa blir inte nöjda med 290p medans vissa blir skitnöjda med 200p och det är så det är! :) 
 
 
förresten så tvingade jag mamma att ta massa bilder på mig idag och ingen blir bra!! Sånt är inte bra för självförtroendet haha. ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Ingen bryr sig

2013-12-24 @ 00:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0