Lenis här

Här är min "lilla" flicka, tänk vad åren går. Du har alltid varit tidig med allt, gick när du var 8 1/2 mån, klättrade upp uppför stolar och trappor väldigt säkert och tidigt. Kunde prata och sjunga väldigt fint, oftast på gott humör när du hängde med dina syskon. Söt är du också, det finns egentligen bara en sak som är ett litet problem, du har ett förfärligt stökigt rum! Men det finns ju hopp om det har jag märkt på dina äldre syskon, när man får eget brukar det där med städning bli bättre. Men jag har ibland tänkt på hur dina toaletter kommer att se ut, för du har sagt att du ALDRIG ska städa några toaletter! Du får kanske hyra in någon till det. Skämt åsido, jag älskar dig, mitt lilla hjärta!!
 
Skrivert av mamma
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0