Happy

TJEENA!
 
haha kan inte fatta att klockan är över midnatt? den skulle lika gärna kunna vara 18.00 eller något!
Idag vaknade jag 13.40 så jag gör framsteg!! Åkte till Allum sen och köpte present till min bror och bytte en skjorta till en större storlek och fick även mitt simkort till min mobil, så imorgon kommer jag få Chrilles iPhone 3GS som jag ska få låna! Såå snällt av han!! :D Life saver
 
För övrigt är jag skittaggad inför imorgon(nyår för er efterblivna människor) ska till Linnea på dagen och laga tacos och fixa oss ihop och så! Ska bli svinrolig verkligen. 
 
En lite mindre vacker bild på mig och den underbara valpen Harriet! underbar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0