Valerie

Helloo peeps!
 
Var nån dag sedan jag bloggade senast men äsch!
Igår-
skolan var helt okej, tog bussen in med gaybull & laiza och träffade även Fanny & Bella på bussen in som skulle på THIS IS US också?!! Tillsammans med Bea! Och vi råkada hamna på samma rad rätt nära varandra så det var otippat! ;) hade en grym dag iaf och filmen... har så svårt att beskriva mina känslor för dessa 5 killar men en sak är säker- jag kommer aldrig aldrig aldrig älska någon kille så som jag älskar dem ♥ åh
 
Idag var skolan helt okej tror jag, haha jag minns inte? Var sjukt hungrig och trött och jag råkade typ somna på sista lektionen, hatar att gå hungrig i skolan! Blir på sååå dåligt humör med!

Efter skolan så somnade jag haha och sen åkte jag till träningen som gick skitdåligt för mig...!! blö.
Bea hängde med mig hem sen efter träningen och ja med Annika min syster med då ;) Så har varit med Bea och syrran hela kvällen och det har vart asnice :) haft jätteroligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0