T R Ö T T

Hej hej!
Idag var första dagen i skolan och det känns så konstigt!!

Känns som att vi har gått i skolan i typ 3 månader och inte som att vi började idag...Vi hade vanliga lektioner på några av lektionerna vilket sög. Fick t.om läxa på franskan?! chill down lärare det är första dagen ingen orkar koncentrera sig!!
 

Men fick reda på massa roliga saker i skolan idag så det fick en att bli lite pepp! Dock tycker jag inte att mitt schema är bra i jämförelse med förra året men what to do... 
Nu sitter jag här i soffan och lyssnar på musik och spelar Harpan för att inte somna. Somnade 4.30 i morse och gick upp 7 i morse så gissa vem som är trött? (ledtråd: FILIPPA)
Och jag har träning som jag ska åka till om ca en halvtimme men det får gå trots att jag är svintrött! Kommer somna gött ikväll iaf :)
 
Bebis-Filippa! älskar kappan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0