Riktig skitdag

HEJ kompisar
 
FY vilken dålig dag det har vart idag!! Har nog aldrig varit med om en så lång och tråkig skoldag om jag ska vara ärlig. en riktig skitdag.
Har varit hungrig och trött och haft huvudvärk hela dagen med så ja, finns inte så mycket bra att säga. Bestämde mig föra att skippa träningen ikväll för jag är så otroligt stressad och behöver vara hemma känner jag. Är på så dåligt humör ni anar inte. Vill helst av allt lägga mig under täcket och sova i flera veckor men nej, plugg står i vägen. asdfghjkl
 
sen så har jag tröttnat något otroligt på många på min skola och vill bara ifrån alla omogna och jobbiga människor blö. menar självklart inte mina vänner då
 
Untitled

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0