Ensam

Hej!
 
Blev väckt vid elva tror jag av en stressig familj som skulle iväg på bröllop! Så jag fick sminka min syster och ja allt var skitstressigt så jag blev på rätt dåligt humör!
Men sen så åkte alla förutom Staffan så så vi åt rester från tacosen igår och sen släppte han av mig vid HH så jag kunde köpa redbull som jag har vart sugen på hela dagen...haha. Sen fick jag ta en liten promenad därifrån och hem!
Och nu är jag här ensam hemma och det känns sådär faktiskt! Det hände en väldigt obehaglig sak förra tisdagen när jag var ensam hemma så jag är alltid rädd att det ska komma någon igen...fy
 
Men Lisa kommer om en stund så jag överlever förhoppningsvis tills dess :) Vi ska bland annat gå ut och fota lite! Sen antar jag att vi ska kolla filmer och sånt, perfekt lördag! :D
 
Lisa, jag och Martini när vi hade vårat disco i vintras haha!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0