Change

Jag känner verkligen att jag har förändrats det senaste, dels till det inre men främst till det yttre.
 
Till det inre så känner jag verkligen hur bekväm och säker jag är i mig själv och jag är aldrig rädd att säga min åsikt och om jag upplever att något är taskigt eller fel så säger jag det utan tvekan. Jag är även den som inte är konflikträdd, det finns inget värre än folk som inte vågar stå upp för sig själv och låter sig själva tryckas ner, eller folk som inte vågar säga vad de tycker egentligen och bara håller med för att passa in och inte vilja skapa en diskussion. Stor diss till det.

Så ja det är la på det sättet jag har förändrats det senare, jag har alltid varit såhär men den senaste tiden har jag verkligen känt hur bekväm jag är i mig själv och mina åsikter och min personlighet.
 
Till det yttre har jag också förändrats! Det kanske inte syns dock haha men jag ser det!
All ära till blusar och fina tröjor osv (som jag fortfarande använder mycket ofta!) men jag har det senaste kärat ner mig i en mer avslappnad stil och jeans & t-shirt med uppvikta ärmar är något av det snyggaste enligt mig! Senare på hösten tycker jag det är sååå snyggt med mössa till också! Sen låga converse eller vans är bara pricken över i:t. Jag vill och behöver verkligen köpa t-shirtar, visserligen har jag en del men de flesta är tighta i modellen och jag föredrar pösiga!
 
Gjorde denna snabbt i Polyvore och det är exakt såhär som jag vill gå klädd!
Enkelt och avslappnat men ändå väldigt snyggt och lite "coolt" !
Dock gillar jag kjolar och klänningar och blusar och sånt men detta slår allt!
 
silmpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0