True

Innan dömde jag typ varenda människa jag såg, på stan, i skolan, vart som helst! Det är nog något i princip alla gör. Ärligt talat om man ser någon i skolan t.ex som har på sig typ en neonfärgad långkjol och en grön stickad tröja till det så tänker man ju " ööh hur tänkte hen där?! weirdo..." , så tänkte iaf jag innan. Men har nu det senaste insett att det är så sjukt mycket coolare att vara sådan. Hur ballt är det egentligen att gå runt med primes, tighta jeans, blus och perfekt lagt smink och inte ett hårstrå som ligger fel? Menar verkligen inte att det är något fel på denna stilen för jag klär mig la själv ganska "modernt". Men tycker bara att det är såååååå fel att tänka så om de som är annorlunda, för egentligen så är det ju de som är de coola som faktiskt vågar gå mot strömmen och klä sig i det de själva tycker är snyggt och inte låta sig påverkas av andra? sjukt coolt. Har verkligen slutat döma så som jag gjorde innan. Visst händer det att jag tänker sådana tankar om andra människor men ångrar mig och skäms faktiskt efteråt. Så synd att man inte ska kunna se ut hur man vill utan att folk ska ha massvis med olika tankar och åsikter om en själv, kan man inte bara få se ut precis hur man vill utan att någon ska bry sig?
Låter som att jag är värsta annorlunda och klär mig annorlunda men så är det inte, klär mig egentligen ganska normalt som alla andra men jag tycker att det är snyggast, just därför klär jag mig så, inte för att vara som alla andra och klä mig "modernt", för det finns inget töntigare än när människor går emot sin egna åsikt bara för att vara populär, fy.
 
Värsta långa och osammanhängande texten och jag är nog den enda som har läst den höhö, men ville bara skriva av mig lite.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

bra skrivet stumpan! :)

2013-04-13 @ 12:58:57
URL: http://nattstad.se/gabriellajones
Postat av: Emy

Jättebra text! ;D

Svar: Tack!! :D
Filippa Eriksson

2013-04-13 @ 17:50:10
URL: http://perspektivrig.blogg.se
Postat av: Julia

Bra skrivet Filippa!

Svar: Tack! Blir så glad! :D
Filippa Eriksson

2013-04-14 @ 21:33:54
URL: http://styledbyjulianna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0