Tipsar!

Tänkte tipsa om böcker

Det finns nog många i min ålder som inte läser mycket alls, men som vill läsa eftersom att det är väldigt viktigt... Och ja för er som känner att ni gärna skulle vilja läsa böcker men inte hittar några ni fastnar vid, tänkte jag tipsa om Tvillingarna!
Det är en jätte jätte bra bokserie som handlar om två tonårs tvillingar som bor i Sweet Valley- California, den är verkligen helt perfekt för (tjejer...) i min ålder och lite yngre eller äldre, det är en sådan bokserie som man bara inte kan slita sig ifrån och vill läsa mer och mer! Det är en realistisk bokserie så det är inte värsta läskiga eller övernaturliga. Och det finns, kanske 100 böcker? kan inte exakt hur många men det är väldigt många! Och alla böckerna är ganska korta och det tycket jag är bra med!

Har läst alla böckerna typ fem gånger var och jag tröttnar aldrig, såå bra!!
Sen så är det i alla högstadieskolor så att man måste läsa böcker och skriva recension på dem, så dessa böcker är ett hett tips! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0