Tipsar!

Blir ganska mycket tips men det är bra när man ska göra tidsinställda!
Här kommer iaf serietips!
Jag följer som sagt huuuuur många serier som helst och vissa har lagt ner nu, t.ex som Desperate Houswives, Gossip Girl, O.C...Men tänkte tipsa om en skitbra serie som har lagt ner för ett par år sedan, men den är nog den bästa jag har följt, såå bra och rolig och intressant på alla sätt och vis! Man blir alltid på bra humör när man kollar på den!

Den jag pratar om är Ugly Betty! Har alla säsonger av den hemma och jaa, sjukt värd att se!

Tänkte även tipsa om O.C för alla er som har missat den serien, WOW. Om ni inte har sett det så kan jag säga att jag är avundsjuk på er som har en upplevelse framför er!! Så sjukt bra verkligen, handlar om tonåringar i O.C Californien som har pengar, utseende och allting men så händer det massa! Drama/Romantik/Humor serie typ. Sa precis att Ugly Betty är den bästa jag har sett men jag ångrar mig, O.C slår ALLT.
 
 
Ugly Betty ser grymt tråkig ut på utsidan, men jag lovarer att ni inte kommer bli besvikna, lita på mig...!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0