Saturday

God eftermiddag! Eller förmiddag? eller tidig eftermiddag? eller sen förmiddag?
 
Vaknade runt halv ett och var tvungen att följa med och handla, för jag skulle få plocka godis för 1 kg för jag har praoat i den affären! Så det var naays att få lite godis gratis sådär! ;)
Sen dess har jag städat min lilla älsklings hamsters bur! Och ätit... Nu ska jag bara ta det lugnt och klockan sex eller något ska jag bege mig till Lisa! Blir att sova där och vara med hon och hennes syster ikväll! Skooj! Sen imon måste vi gå upp ganska tidigt för vi ska spela match, ska bli roligt faktiskt, sista matchen innan seriepremiären tror jag!!
 
förresten, har ni hört Håkan Hellströms nya låt Valborg? wooow... så bra
 
 
Asså blöö vilken bild.. men jag just nu iaf.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0