Regn

Ahh ligger i min säng och kollar på Sex And The City, ärligt talat så är jag glad för att det regnar idag, i dunno about you men jag får dåligt samvete om jag ligger i sängen och bara slappar inomhus när det är fint väder, så nu kan jag slappa med gott samvete...! ;)
Ska fortsätta slappa här tills lite mer än en timma, då ska jag åka till träningen, längtaaaar!
Hm förresten funderar jag på att göra mer liknande videoinlägg som igår, haha vad tycker ni om det?
 
Måste även tipsa om bästisen Lisas blogg, hon började blogga igår typ och jag måste säga att jag fastnade direkt, hon har precis tipsat om vad man kan göra när man är deppig, mycket bra tips om jag får säga det själv, check it out!
www.lisapelgren.blogg.se
 
me and my babe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0