Much

Hellooo. kom hem från skolan för ett tag sedan, det var ganska roligt idag faktiskt! Soligt och så ute med, påverkas så sjukt mycket av vädret så idag var jag glad!
Sen när jag cyklade hem från bussen så märkte jag en hemsk sak. JAG KAN KNAPPT CYKLA UTAN HÄNDER LÄNGRE!!?!?!!? Ärligt är helt chockad av detta... Innan var jag skitbra och kunde cykla i backar, kurvor och ja hela tiden utan händer...men inte längre :( åh jag är fortfarande i chock ska ni veta!
Sen när jag var utanför mitt hus så går det förbi en gubbe som såg exakt ut som Albert Einstein!! Det var väldigt läskigt faktiskt, kanske ett spöke?
 
Hade på mig mina nya mönstrade brallz idag, älskar dem!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0