Monday

Eftersom att det antagligen bara kommer vara mina vänner som läser denna bloggen så struntar jag i en presentation och bara kör igång och bloggar!
Så ja, hur gör man nu igen? Aja, idag har jag inte gjort så mycket, fick gå upp tidigt (11) och åkte till Skene för att kolla på fotboll! Matchen gick la inte bra men det var skönt att vara ute i det underbara vädret iallafall! Jag vet inte hur det är med er men jag påverkar såå mycket av vädret...Man får värsta livslusten och blir taggad på livet när det är soligt! Älskar det!
 
Bild från i somras, var en riktigt go dag på liseberg! Kan inte vänta tills denna sommaren!
Då ska det bli många roliga dagar med kompisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0