Kreta

Bara 55 dagar kvar till Kreta!! Vilket betyder 53 dagar kvar till sommarlov!!♥
 

Längtar verkligen ihjäl mig tills Kreta, längtar så till att bli BRUN!! Typ det bästa med solsemestrar? Och som tur är så blir jag brun jättelätt! Men ah blir jättetaggad på att satsa i skolan och allting när jag ser hur kort tid det är tills sommarlovet, inte ens två månader liksom? Bara att köra nu det sista och ge allt i skolan!
 
Bilder från Gothia 2011, hade precis kommit hem från Spaninen då så var asbrun.. åh vill vara det nu
hade det förresten svinkul på gothia det året, kan ha varit det roligaste? Var där med Emma och ja vi är verkligen helt galna tillsammans...!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmmmull

ÅÅÅÅHHH SAAAAKNAR ihjäl mig När man ser dessa bilder!!!! vi måste gå nån gång detta året!!

2013-04-13 @ 19:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0