Glad

Är nööjd på något sätt just nu, har mitt sista SO-prov för terminen imorgon och det känns stööört bra! Har pluggat sådär bra tills provet men tror nog att det går bra!
Sen så är vi lediga på onsdag, så är det bara 2 skoldagar tills helg, efter helgen så är vi lediga måndagen, går i skolan på tisdag ( kort dag) sen på onsdagen är jag Gabbe och Lisa lediga för att vi ska på ONE DIRECTION KONSERTEN!!!

Sen är det ju kristihimmelsfärd så vi är lediga resten av veckan, woo! Helt sjukt, har fortfarande inte fattat att jag ska se mina allra allra största idoler live, går inte att fatta. Nä men som ni märker är jag asglaad! Och sen efter kristi himmelsfärd är det bara 3 veckor kvar tills SKOLAVSLUTNING!Och 2 dagar efter skolavslutningen åker jag till Kreta, ååh längtar! :D
 
 
ingen vacker bild men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0