FILMTIPS

Jag är världens film och serienörd så jag tänkte slänga upp lite filmtips!
 
 
The perks of being a wallflower

Riktigt bra film verkligen, den fick mig att tänka efter och jag blev på ett helt annorlunda humör efter att ha sett den, typ glad fast på ett annat sätt...?! Definitivt SEVÄRD
★★★★☆
 
 
Magic Mike
 
De flesta(tjejer iaf...?) har nog hört talas eller sett denna. Handlar som man ser om manliga strippor och ja, låter väldigt ytligt men filmen hade faktiskt ett djupare budskap och handlade verkligen inte bara om strippor och sex och sånt. Sen så är Channing Tatum och Alex Pettyfer med i den och ja, de två tillsammans utan tröjor är inget man vill missa! ;)
★★☆☆☆
 
 
Love and other drugs
 

Åh denna filmen är såå bra. Jag älskar sorgliga filmer av någon orsak och denna är så romantisk och sorglig så den passar min smak perfekt. Ett måste att se denna!
★★★★☆

Kommentarer
Postat av: Emma DENUEL

LÄGG UPP MEEER HAR REDAN SÄTT DOM!

Svar: Okejokej! det kommer!
Filippa Eriksson

2013-04-03 @ 15:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0