Back

Heej!
Tänkte först säga förlåt för att jag inte har bloggat men sen så kom jag på att jag inte har något att säga förlåt för! Bloggar för min egna skull och ja, bloggar som jag vill!
Kom precis hem från skolan, var roligt idag fast segt ibland, men ärligt talat. Har funderat på hur skolan skulle vara om jag inte hade så bra och roliga kompisar som jag har? FY. Är såå glad över alla mina vänner som verkligen gör skoldagarna roliga och ja, skulle inte kunna önska mig bättre vänner!♥
 
Bild från igåår, haha verkligen överredigerad...

Kommentarer
Postat av: Julia

Det du skrev om att man inte ska be om ursäkt för uppdatering håller jag verkligen med om! Blogga ska vara kul och inget måste! Mysig blogg du har! :)

Svar: Japp verkligen tycker faktiskt det är viktigt att inte be om ursäkt för det, man får sån onödig press!! Tack!! :D
Filippa Eriksson

2013-04-12 @ 23:03:07
URL: http://Styledbyjulianna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0