Bye

FY(!!) vilken värdelös dag detta har varit. No joke, sämsta dagen jag kan komma på.
Vet inte ens vad som har gått fel men har varit så arg & deppig och känt mig ful och osmart och jobbig idag. Usch. Är fortfarande på skitdåligt humör och har dessutom varit otroligt trött!!
Så fort jag kom hem sprang jag upp till mitt rum och tog en powernap, skippade träningen med. Ångrar självklart det nu såhär efter men jag var så fruuuktansvärt sur och trött och arg så det fanns inte på kartan att jag skulle iväg och träna. 
 
Känner att jag inte kommer någon vart och blir bara ännu deppigare av att läsa hur deppig jag har varit idag...lol 
Vad jag vill göra just nu är att krypa ner under täcket i min säng och kolla på TV-serier och äta i några månader. Har ingen lust till någonting längre! Vill knappt umgås med vänner längre för jag är så trött i huvudet hela tiden, vill bara vila...ååh vad är det för fel på mig
 
Ska iaf kolla på top model nu och sen kolla på något naturprogram med mamma och sen gråta mig till söms för jag är sämst i världen!
 
 
 
här har ni en grym cover av Shawn Mendes(<3) har lyssnat en hel den på denna idag men den har dessvärre inte fått mig på bättre humör

Kommentarer
Postat av: Annika

sån tur att det är i motvind och inte i medvind en drake lyfter ;) Jag hejjar på dig!

2014-03-29 @ 21:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0