1st day

Idag var det första dagen på Marks Gymnasium för alla 98:or! 
Ärligt talat hände det inget speciellt, det var upprop och sen rundtur av skolan sen kunde vi åka hem vid 10-tiden vilket var skönt! 
Iaf så är jag inte nöjd med min klass. Inget fel på någon där men hamnade med alla som jag redan har gått med i minst 3 år. Över halva klassen var folk från Sätilaskolan. Vill lära känna nya människor i en ny klass så jag & Gabbe ska byta imorgon till den andra samhällsklassen! Men det är nog inga problem. Är bekant med flera i den klassen och många där verkar sköna så jag tror det blir jättebra! 
Annars så verkar Mark asbra tycker jag faktiskt. Lärarna verkar bra och själva skolan är väldigt fräsch! 

Får bli en bild på mitt schema, är jättenöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0